2011-04-27

En liten en.

Idag skulle varit en sådan där dag då jag skulle försöka hinna med en massa saker. Men grej efter grej har blivit avbokad så istället har jag försökt leta efter saker att göra. Så kan det vara ibland. Ska i alla fall ta mig ner till Erikshjälpen och lämna över rapporten jag skrivit om min LIA-tid där. Inte för inte som det heter bättre sent än aldrig...


Jag har fått en ny dator, i tidig födelsedagspresent. Det kanske inte syns jättebra om man inte lägger märke till min gamla i bakgrunden, men det är en minidator. Tio små rara tum. Det är som en JÄTTESTOR mobil. Går runt och känner mig skitviktig nu och tänker på hur perfekt det är att ha med sig på tåget till och från skolan. Inte för att jag gillar att frakta saker fram och tillbaka mer än nödvändigt med tids nog ska jag nog lyckas släpa med mig den.

Inga kommentarer: