2011-04-23

Glammigaste rishögen i stan.

Storyn om min bil fortsätter...

Efter jobbet idag åkte jag upp till mamma och pappa och ägnade en stor del av påskafton åt att vaxa min bil. Det har aldrig någonsin blivit gjort så länge jag har haft den i min ägo i alla fall och fler och fler har påpekat att färgen mer och mer avtagit. Som om jag inte sett det själv, har bara inte förstått vad det har med saken att göra. En bil ska man ju bara köra runt i.

Nåja, idag var det dags. Jag tog hjälp av Elin och säga vad man vill men sämre blev det i alla fall inte.


Före


Efter

När jag var klar fick jag höra att jag skulle vaxat taket också vilket jag då rakt inte förstod. Vem tittar på taket, tänkte jag!!? Tydligen alla över en och sextio...


Sen tog vi oss en minitur över gårdsplanen. Elin övningskörde.

Inga kommentarer: