2011-05-20

Som då fast nu.

Igår kväll var Maria, Linnéa, Carro och Emma här. Min vän Linnéa som är gift med en amerikan och bor i USA var här i Sverige på besök. Vi har inte setts på två år och det var så fint att få träffa henne igen. Och hennes lilla Elliana som jag bara sett på kort. Det var som att få se en liten kändis i verkligheten. Sån ljuvlig liten tös. En annan ljuvlig liten sak var Carros lilla tjej som bara var några veckor gammal.
Det var fint att ha en drös av de "gamla högstadiegänget" här. Och även om mycket har hänt sen vi sågs sist så är det gott när det känns precis som då.



Det är så skönt att det är helg. Den här veckan har känts ovanligt tung. Motivationen är på noll och efter flera veckor av dötid börjar det verkligen dra ihop sig med plugg. Imorgon sa jag jobba, mitt huvud värker i nuläget så jag ska nog sova strax. Tjing.

Inga kommentarer: