2011-05-18

Utkörning av chips?? Kanske en affärsidé...

Jag är så väldigt chipssugen!! Men jag kan inte gå och handla enbart det. Det känns så tragiskt på något sätt. Som att "hej här kommer en ensam tjej som inte har några kompisar för hon har inte tvättat sig på flera dagar och nu ska hon tröstäta chips hela kvällen och bli alldeles flottig och ..."

Så jag måste alltid handla en massa annat. Typ mjölk och frukt och naturell yoghurt och en massa nyttiga saker så att man liksom inte märker att chipsen är där. Att de mer bara är något i förbifarten så att folk tänker att "jaha hon är en sådan där nyttig människa och ikväll ska hon unna sig chips för hon springer tio mil varje dag, åh sån skulle jag också vilja vara..." Och så blir de avundsjuka istället!

Mitt problem är bara att jag behöver ingen mjölk eller frukt eller något nyttigt alls. Jag behöver bara chips. Äsch, jag behöver det inte men jag v i l l ha.

Så jag har värsta dilemmat:
1. Köpa chips och framstå som en ensam flottig tjej.
2. Köpa chips och hela mejerikylen som jag inte behöver så jättemycket just precis nu men undvika flottiga-tjejen-grejen men ha hela kylskåpet fullt av gammal mjölk inom en vecka.

Åh inte vet jag!!

Fast jag har faktiskt duschat.

Inga kommentarer: