2011-06-17

Mer mjukisbyxor åt folket.

Jag har inga som helst problem med att vandra omkring i mjukisbyxor bland folk. Jag kanske inte går på kalas i mjukisbyxor men jag brukar gå och handla i mjukisar utan att fundera närmare på det.

Men nu ska jag åka och hämta min syster som har jobbat på Överby. I mjukisbyxor. Men då slog det mig, eftersom jag måste in i Siba-huset, att det kanske är lite väl magstarkt t.o.m för mig att springa omkring bland fler folk än vad Kvantum kan uppbringa i mjukisbyxor.

Men om jag ser sådär lite halvjäktad ut och har ärmarna lite nonchalant uppdragna längst armen och riktiga jympadojjor, då kanske folk tror att jag är en riktig träningsmänniska som är påväg till träningen och bara ska in på Stadium för att köpa ett par nya svettband. Eller nåt.

Man kan ju hoppas så att folk inte bara ser slappisen i mjukisbyxor, som jag egentligen är.

Inga kommentarer: