2011-08-11

Kom an hösten, ta mig om du kan!!

Efter nästan ett halvår hittade jag inte bara webbkameran utan även var bilderna sparas på min "nya" dator. Hejja!!

Jag har en ny mössa. Hade en exakt likadan när jag var liten, fast en vit. Jag hade den en gång till skolan. En gång. Jag blev tokretat för att jag hade en bebismössa tyckte man. Jag totaltvägrade använda den efter det. Jag har nog aldrig vägrat något så mycket som att använda mössan. (Möjligen att jag hatade mjukisbyxor när jag var tre-fyra och inte ville för allt i världen behöva använda det. Alltså kan ni tänka er!? Hata. Mjukisbyxor. Det går ju inte. Hade det varit helt okej hade jag bott i mjukisbyxor numera!!) Åter till mössan, den var varm och allting men jag vägrade. Men nu känner jag att jag kommit över min mössa-på-skolgården-incident och bär stolt upp en bebismössa-lookalike igen.

Kan snart inte bli mer laddad än såhär inför hösten dessutom. Med mössa och allt. Jag exploderar snart av laddande. Kom an hösten!! vill jag skrika och hoppa runt i någon slags indianregndansrörelse i min nya mössa med föregående inläggs stickor och thekopp i högsta hugg. Typ.

Inga kommentarer: