2012-02-02

Hittade ingen fin bild så det får bli en massa text...

Jag har varit hemma hela veckan, det har varit väldigt skönt. Fast jag är så konstig av mig, även om varenda föreläsning är frivillig så får jag alltid dåligt samvete om jag inte är där. Fast egentligen drabbar det ingen annan än mig själv. Det är konstigt. Jag borde bli bättre på att avgöra när ett dåligt samvete är befogat eller ej och i det här fallet är det faktiskt inte befogat.

Fast jag har inte legat på latsidan, ohnej! Som jag har pluggat! Vi har precis påbörjat en ny kurs, personalhantering och det är otroligt intressant vill jag lova!!

Imorgon är det helg. Okej kanske inte riktigt helg men nästintill. Jag ska antagligen hämta hem min brudklänning, om inga småjusteringar behöver göras. Spännande och overkligt. Och framförallt - jag får inte gå upp eller ner för då blir det ett himla meck.

Ikväll har det vart pass igen, idag var det otroligt segt. Snacka om spaghettiben. Men som vanligt kul. Jag har sagt det förut och säger det igen, ni borde komma ;) Nu ska jag duscha.

Hejhej.

Inga kommentarer: