2012-02-10

I vanliga fall...

..när jag pluggar brukar jag greja med allt annat. Och när allt är gjort brukar det sluta med att jag dammtorkar av lister. Ja ni hör ju hur dumt det verkar. Men de senaste dagarna har jag varit jätteduktig om jag får säga det själv och verkligen fått gjort allt skolarbete. Skickade precis in en hemtenta och en stor ekonomiuppgift. Så redig klapp på axeln till mig. Nu ska jag släppa skolan i helgen och njuta innan det snart är tentaplugg igen som ska fixas.

Och exjobb.

Och sista praktiken. Om någon känner en ruggigt bra chef eller vet någon ruggigt bra praktikplats (med bra chefer) så hojta då högt. Jag är var som helst bara jag lär mig något om bra ledarskap!! Seså var nu inte blyga. 


Och verkligheten.

Och jag skjuter upp a l l t i h o p för tillfälletInte konstigt att man ballar ur ibland och får psykbryt.

Glömde ju schlagern. Schlager är det ju också i helgen. Tur att det finns något vettigt i alla fall.



Inga kommentarer: