2012-05-17

Mina desperata vänner, husfruarna...

Jag är så blödig. Idag såg jag klart på de sista avsnitten av Desperate House. Alltså de allra sista någonsin. Och jag lipa. För att det var slut och för att jag aldrig mer kommer få se ett nytt spännande avsnitt jag aldrig sett förut och för att någon dog och det blev sorgligt. Det är hittepå, ändå blir det som om man känner alla dehär karaktärerna. Det var samma sak med SATC. Nu är den största frågan - vilken serie ska jag ta mig an nu då. Förslag? Och helst inte Greys, den har jag förstått är populär men nää.. Ge mig nåt annat tack :)

2 kommentarer:

Samuel sa...

Jag tycker du ska återuppleva That 70s' Show;)

Malin B sa...

Ja men jag håller med! FULLT UT! Känns inte som att det finns någon serie som är bättre än DH. Den serien och människorna i den har blivit en del av mitt liv. Följt dem varje tisdag (i princip). Jag ska nog börja och titta om på alla DH avsnitt. Ett i veckan, då snackar vi några år till :)