2012-08-09

Girls night out

Ikväll har vi avtackat en arbetskamrat som går i pension. Vi överraskade henne efter stängning vilket var väldigt lyckat!! Därefter gick vi en sväng "på stan" i Lysekil, svängde loss till Sten och Stanley och min favorit genom tiderna, Klas-Göran Hederström. Ni vet "Det börjar verka kärlek bannemej-mannen". Jag har alltid älskar den låten och det var väldigt kul att faktiskt få höra den av orginalartisten p riktigt sådär spontant. Tillsist gick vi och åt och där blev vi ännu mer starstruck då Janne Schaffer vandrade in på restaurangen för att käka. Min arbetskamrat fotade sig med honom och tydligen var han väldigt trevlig.

Nåja, vi har det väldigt kul när vi på jobbet är ute tillsammans privat. Trots åldersskillnader på bortemot 30 år så brukar vi skratta hysteriskt mycket. Om en vecka börjar jag arbeta igen efter två års tjänstledighet. Det känns jobbigt på sätt och vis, men tack vare mina roliga arbetskamrater hoppas jag att det kommer gå bra i alla fall.

Kvällen till ära hade jag mina chockrosa bröllopspumps dessutom. Vilken dålig grej att komma på!! Jag staplade mest runt och tillslut tog jag helt sonika av mig dem och gick barfota. Ska man vara fin får man lida pin men någon måtta får det väl vara. Tacka vet jag converse. Och så får jag väl övningsgå dem lite mer här hemma först. För snygga, det är de!

Inga kommentarer: