2011-05-07

Happy day.

Med tanke på mitt mindre läsvärda inlägg tidigare så kommer här den, i mitt tycke, mycket bättre fortsättningen.

Från att ha varit v ä l d i g t trött och v ä l d i g t opepp på att sätta mig i bilen och köra till Uddevalla och tillbringa kvällen där så måste den där koppen kaffe gjort fantastiska under för vilken härlig kväll det blev. Big Slam, något ungdomstjosantillställning, stod på schemat och det var som det brukar: totalt speedat och jag kände cirka hundra gånger att hjälp vad jag är gammal.

Men det vägs upp av dessa fantastiska ungdomar som är med som kan få en att skratta och bli glad som om det inte skulle finnas det minsta problem i världen. Det är underbart.

Inför varje fredagssamling är jag oftast alltid väldigt trött, men går därifrån väldigt glad och pigg. Det gör mig verkligen motiverad. Gud är god.

Kvällen avslutades på donken, jag träffade på min gamla högstadieklasskamrat som hade gått och gift sig, (vilket gjorde mig jätteglad), plus lite andra välkända ansikten. Det är fint med fina människor.

Nu ska jag sova, imorgon är det lördag och jag är ledig. På kvällen blir till att umgås med brudarna i klassen. Det är också fint.

Inga kommentarer: