2011-05-07

Min granne och hans störda musik.

Inatt gick någon av mina grannar totalt crazy. Jag vaknade av att det spelades någon enerverande låt väldigt högt. Jag kan tycka det är ganska mysigt att somna till grannarnas festande med det här var inte festande. Det här var terrrorism!! Det var så högt så att jag undrade yrvaket vem som hade satt på musik inne i min lägenhet, och på tok för hög nivå här. Tänk er då hur det måste låtit där inne!!

Dessutom var låten inte ens bra, jag tänkte uppgivet att somnar jag inte nu får jag väl ligga här och nynna med. Men texten var fullständigt obegriplig så inte ens det gick. Tillslut tystnade det och jag funderade på en stund vad i hela världen de gick på där inne. Fast vid närmare eftertanke vill jag nog inte veta. Jag har knepiga grannar var min enda slutsats för när låten var slut blev det tyst och fortsatte så resten av natten. Kanske ett kort men intensivt party...

Inga kommentarer: