2011-05-29

Vi hade i alla fall inte tur med vädret.

Igår var jag på 50-årskalas. Min farbrors 50-årskalas.

I ett magasin utan isolering, på en ö ute på kusten, i ett traditionsenligt regnigt sommarväder. Som jag frös!! Alla de där faktorerna tillsammans är snäppet för mycket för en som är för bekväm för utedass och knarrande golv i vanliga fall.

Men maten var god, och det var faktiskt väldigt trevligt. Den här grejen med bordsplacering är klockren om man hamnar bredvid trevliga människor vilket jag ändå gjorde. Delvis hade jag pappa mitt emot mig och han känner jag ju.

Nu är jag däremot väldigt trött, har sovit fyra timmar men jag har saker att göra så jag får vackert gå upp. Eventuellt berättar jag mer om vad jag egentligen gör senare. Det beror på hur det går. Vi får väl se...

Inga kommentarer: