2011-05-31

Lyxproblem.

Nu har jag allt ställt till det för mig. Som vanligt skapar jag mig en massa lyxproblem.

I söndags morse var jag på ledaruttagning på Friskis. Min älskade husmorsgympa. Jag hade satt ihop ett litet program på tre låtar som jag fick köra inför lite folk som skulle bedöma hur det gick. Fick även göra ett taktprov som jag var väldigt nervös inför men det verkade väldigt positivt då i söndags. Nu ringde de och berättade att de gärna ville ha mig som ledare. I så fall skickar de mig på utbildning under hösten. Väldigt spännande!! Ska fundera på detta nu bara, om det verkligen fungerar i praktiken för mig med skolan och så. Och sen återkomma i sommar till dem.

Jag är mest bara glad att de tyckte om det jag gjorde. När jag gick på gymnasiet var jag på en liknande uttagning, då föll jag på värdelös taktkänsla. Och att jag var för ung. Och att jag hade för mycket planer framöver.

Men nu gick det som sagt bättre :-) Dessutom känns det extra bra eftersom jag aldrig sett mig själv som någon sådan där hurtig typ. Men friskisledare förknippar jag verkligen med hurtiga typer. Så att jag skulle kunna vara en sån, bara det känns väldigt konstigt. Men roligt att de tror på mig.

Inga kommentarer: