2011-06-04

På omvägar till Mullsjö.

Idag satte jag mig i bilen och åkte till Mullsjö för att bjuda Anna på jordgubbstårta. Födelsedag och allt. Fick snilleblixten att ta en genväg, ville av någon anledning undvika Grästorp centrum. Det resulterade i en försening på en timme och att jag hamnade i Mariestad. Tillsist fick jag ringa Malin och be henne guida mig rätt. Den genvägen tar jag inte igen om man säger så...





Mitt livs första egenhändigt gjorda jordgubbstårta. Mitt livs första egengjorda tårta överhuvudtaget. Inte illa va!?

Haft en fin dag. Känns i hela kroppen att jag behövt detta. Efter tårtkalas hos Anna gick jag och Malin en promenad runt en sjö fylld av foton. Alltså inte sjön men vägen runt omkring. En fågel sket på hela min arm också vilket Malin förevigade. Av hur mycket plats som helst prickar fågelaset min arm!!Jag trodde mer eller mindre jag skulle avlida. Jag hatar djur och jag hatar djurskit på min arm. Som tur var fanns Statoil i närheten så jag fick tvätta av det. Men nu ska jag nog skrubba min arm ren igen. Med svinto!! Och sen desinficera den med handsprit!! Uueeck!! Nu har jag världens huvudvärk och ska sova.

Inga kommentarer: