2011-06-13

Visdomsord

Mitt i tentaplugget kom Jonas hit med en present till mig idag. En liten bok med positiva tankar. Så jag läste ut den och se på katten det fungerade!! Kändes som om jag fick racermotivation av den så här kommer några väl utvalda bitar ur den:

Vill du se regnbågen måste du stå ut med regnet!

Försök se livet ljust fram till lunch, så blir också resten av dagen positiv.

Låt inte stoltheten förstöra goda relationer.

När du väl bestämt dig för att lyckas - har du redan kommit en bra bit på vägen.

Tänk vilken tur att du är just du - så slipper du vara avundsjuk på dig själv.

Sanningsanning.



"Lättaste sättet att få pluggat är att stänga ner datorn."

Det stod inte i boken, det har jag kommit på själv. Smaaaaarting där. Så nu ska jag lyda eder alter smarto mig själv och göra så. Tjing.

Inga kommentarer: