2011-06-12

wohooo...

Kors i allsin dar!! Idag har ni minsann varit flitiga bloggläsare, himla osis då att jag inte skrivit något nytt då eftersom läsarantalet drog i höjden. Ville bara säga det. Och malla mig. Mallimallemalla.

Har varit en mycket upptagen människa idag nämligen. Jag har:

  • Vart i kyrkan och snackat med Gud. Eller just idag snacka vi inte sådär jättemycket men jag snacka med andra. Same same. But different.
  • Haft examenskalas för Jonas som är färdigpluggad. Examinerad. Finito. Färdigutbildad. Han vet vad han sak göra resten av livet. Sug på den! Hur många vuxenpoäng blir det inte!? Cirkus hundrafemtio. Jag som fortfarande velar om vad mitt livsändåmål går ut på har lyckas knapa ihop ett halvt vuxenpoäng... max. Genom att tänka tanken vad ska jag bli när jag blir stor.
  • Ätit god mat.
  • Ätit god tårta. Hänger onekligen ihop med ovanstående punkt två snäpp upp.
  • Åkt bil fram och tillbaka mellan Thn och Vbg en mängd gånger. Jag kan vägen nu... om man säger så.
  • Inte pluggat. ILLA!!
Och nästa vecka är det tre skoldagar kvar varav två tentadagar. Jag har, som sagt, inte pluggat vilket jag borde. SOM jag borde det. Men värst av allt, det är att järnvägen stängs av och inga, jag skrev inga, tåg går. Och jag hatar bussbedrövelsen jag måste åka med. Jag skrev hatar. Buhuuuuuu...

Inga kommentarer: