2011-07-18

Det börjar vankas kärlek banne mej.

Eller det börjar inte. Det vankas redan. Tokvaknas!

Efter vissa meningsskiljaktigheter med en GPS hittade jag tillslut till helgens möhippa som gick av stapeln i Jönköping. Himlans trevligt. Och snart är det bröllop. Jag provade min bröllopsklääning igår. Ja, alltså inte bokstavligt talat bröllopsklänning men likväl en klänning att gå på bröllop i. Den satt som en smäck. Känner mig så vuxen och förutseende som kollar upp sånt innan och inte bara tar för givet att den ska passa bara för att den gjorde det sist. Tänk om jag står där på själva festdagen och så visar det sig att klänning vart tokfel!! Hur panikartat hade det inte blivit då?! Nä, jag menar det. Jag hade fått psykbryt sju gånger om. Och man kan ju inte gå på Saras bröllop i vilken trasa som helst heller. Nä, tjusigt värre ska det vara. Det tycker jag de.

Nog talat om klänningar nu. Här kommer the bride to be...

Snofsigt!
I

Inga kommentarer: