2011-08-17

kungligt värre

Nu är jag än mer övertygad om att jag behöver en smartphone. Som idag när jag fick be min arbetskamrat gå in på Aftonbladet så att jag kunde läsa om tillökningen på slottet. (Jaja, jag vet att man inte ska kolla sånt på arbetstid men det här är ju viktiga saker!!) Hade jag haft en själv hade jag kollat på ett kick.

Är i vilket fall som helst helt lyriskt över att Victoria och Daniel väntar barn. Så lyckligt det är! Efter schlager så kommer kungafamiljen på saker-jag-är-tokig-i-listan. Ni förstår vad högt upp!! När jag blir gammal kommer jag säkert vara en sådan där liten tant som har tapetserat väggarna med tavlor på kungafamiljen och som dricker sitt kaffe ur en kopp med Carl-Filip på och som läser Svensk Damtidning för att hänga med i vad som händer bland världens kungligheter och som följer alla kungabröllop på tv minut för minut...

Inga kommentarer: