2011-08-22

hej vardag

Idag har jag vart i skolan i 45 minuter. Märk väl. 45 minuter. Det tar mig tre timmar att åka fram och tillbaka till skolan. Så himla smidig planering. I och för sig hade jag kunnat räkna ut det här baklänges att uppstarten inte tog längre tid men ändå... fyrtiofem minuter!! Men jag är inte bitter, nono...

Tog svängen om IKEA på hemvägen och det är ju stört omöjligt att komma därifrån utan någonting. Fast det hade jag också kunnat räkna ut. Baklänges. Jag köpte en badrumsmatta, (nu äger jag snart hela IKEA:s badrumsmattesortiment hemma hos mig), förvaringsgrejer av olika slag och två tesilar till den nätta lilla summan utav femhundra och någonting. Det vart lite mer grejer men de kommer jag inte på nu och de var definitivt inte värda femhundra och någonting. Det tycker jag det.

Imorgon väntar Strömstad, Karin och Nordby.

Hepp hepp

Inga kommentarer: