2011-08-21

Söndagsångest

Sitter här med en fuktig handduk på pannan. Jag har världen värsta huvudvärk som inte vill försvinna trots frisk luft, lugn och ro och två värktabletter. Inget roligt vill jag lova.

Imorgon börjar skolan igen. Jag förstår verkligen inte vart sommaren tagit vägen. Jag var så galet trött på skolan i våras och längtade så efter sommarledigheten och jag känner mig verkligen inte redo för att börja igen.

Faktum är att det känns väldigt jobbigt med höst överlag. Mörker och rusk och allt vad de innebär. Bara att det börjar mörkna redan nu och klockan är inte ens nio!!

I och för sig tror jag att hösten kommer gå fort, det väntar mycket spännande. Exempelvis ska jag bli friskisledare. Det är bestämt nu och det ska bli jättespännande att både gå den utbildningen och sedan vara ledare. Tycker inte att jag är en sån hurtig jympaledarperson men uppenbarligen tror de på mig. Och kul ska det som sagt bli.

Idag är det verkligen söndagsångest så det blir inte roligare än såhär tyvärr.

Inga kommentarer: