2011-09-14

Mental pepp

Idag har jag varit på Ullared. Dagens bästa köp var ett matta-ner-huden-puder jag använder dagligdags som kostar skjortan i vanlig butik men var nästan alldeles gratis på Gekås. Sånt gillar vi. Skönast av allt var att det inte var så mycket folk där. Det gillar vi också.

Nu övar jag på en muntlig tenta jag ska ha imorgon. Vi ska hålla i en lektion på 40 minuter. Min grupp ska prata om ledarskap i team och jag går runt här i lägenheten och pratar för mig själv, vevar med armarna, gör roliga miner och briljerar på att föreläsa.

Faktum är att jag gillar redovisningar egentligen, men när jag väl står där på plats så är det som om huvudet ballar ur och kroppen blir nervöst bara för att. Fastän jag tycker det är kul. Jag hoppas dock det går bra imorgon.

Men jag läste någonstans att om man tror att något fungerar så gör det oftast det, t.ex. med Alvedon. Om man tror att det ska hjälpa mot huvudvärken så gör det också det. Så nu tror vi att det går bra imorgon och så gör det det.

Briljera, briljera, briljera...

Inga kommentarer: