2011-10-05

Pannkakedag.

Idag har vart en blandad dag. Jag har träffat väldigt trevliga människor som jobbar på Stadsmissionens andra butiker och som väldigt gärna ville visa mig deras butik. Det var trevligt. Mindre trevligt var det att behöva åka ut till skolan, be om hjälp och istället för hjälp få ett så snäsigt svar tillbaka att jag började lipa när jag gick därifrån.

Så idag blev hälften som det var tänkt, och resten blev bara pannkaka. Och resten förstörde mest hela dan. Så just nu avskyr jag snorkiga människor och CSN och Posten mest av allt.

Jag målar höstskyltar till en pälsjackekampanj vi ska påbörja imorgon. Använder oljekrita som man hade när man var liten och känner mig som ett barn igen. Ganska kul men hade glömt vad hónt man får i handleden av att trycka hårt med kritorna. Och vad lätt de går av.

Inga kommentarer: