2011-10-08

En lördag som denna.

Oj vad gott det var att sova!! Jag har nog aldrig längtat så mycket efter att få sova som den här veckan. Däremot har jag drömt så knepigt så om sömnen blivit så bra vet jag inte. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag drömde men det var något om... något konstigt men självklar grej men jag kommer inte på det. Kanske skulle jag bli trollkarl eller delfinskötare eller något sånt. Jag skulle bli något i alla fall och det var vatten inblandat och lite trolleri. Och jag gick i smala trappor där jag drog ett streck åt ena hållet på trappsteget eller väggen och om det dök upp ett streck åt det andra hållet så var det något bra. Men ja... mer minns jag inte. :-/

Jag har hört att om man drömmer mer än tio sekunder så kommer man inte ihåg det sen, någon som vet om det stämmer?
I alla fall, jag vet bara att jag tänkte under drömmen att dehär är en konstig dröm. Om man nu kan tänka när man drömmer tro!?

Jaja. Idag blir det friskisplugg för hela slanten. Jag ska göra ett teoriprov snart för att få gå steg 2. Men jag vet inte när jag ska göra det eller vad jag ska plugga på. Men jag har en tjock bok en massa papper att läsa så får väl börja någonstans.

Friskis och jag. Lite suddigt och lite trött. Hejja hejja!!

Inga kommentarer: