2011-10-02

tillbaka till verkligheten

Nu är jag hemma igen. Borta bra men hemma bäst. Det som jag däremot kommer sakna förutom att lära sig en massa intressanta saker om kroppen, muskler och träning hela dagarna är all god mat. Och fram för allt att någon annan tillagar den, serverar den och diskar efter en. Vet inte om jag kommer kunna klara av att fixa egen frukost imorgon...

I alla fall, Ljungkile folkhögskola har jag befunnit mig på och om några veckor ska jag tillbaka dit igen för steg 2-kursen så då får jag än en gång äta av all deras goda mat. När jag träffade Jonas förut så sa han att jag skulle inte ha några problem med att leva som en prinsessa hela dagarna och bli uppassad jämt. Han har så rätt så!


Under sista mördarpasset igår. Jag var mitt i en benböjsövning här och hade blivit lagom mosig och svettig. Hääärligt. Efter tre gånger tio asjobbiga stationer så avslutade vi alltihop med att ruscha fram och tillbaka över en gympasal likt skogstokiga idioter. Jag trodde jag skulle avlida. Men det känns alltid så härligt efteråt.

Är som ni kanske förstår eller märker helt lyriskt. Har lärt mig en massa bra saker och är väldigt spänd på hur i hela världen det här ska gå. Men roligt ska det nog bli.

Nu blir det lite lugn och ro med Desperate Housewifes. Imorgon är det praktik igen. Hejja hejja.

Inga kommentarer: