2011-11-16

nörddag

Idag var vi lediga från skolan och det passade ypperligt ihop med min förkylning jag dragit på mig. Så större delen av dagen har jag verkligen nördat ner mig i musik och försökt få ihop en lista som kan passa till mitt pass. Jag borde helt klart bli bättre på att lyssna på musik, man kommer inte så långt på schlager och radiomusik insåg jag.

Tillslut blev det alltför nördigt så då la jag ner musikprojektet och ägnade mig åt Desperate Housewifes istället. Typ resten av dan. Och det är inte långt från fyrkantiga ögon snart känner jag.





Något annat helfestligt. Att jag snart lyckats få ihop ett dussin tallrikar av min favoritsort, Gefle Arkad. Jag jagar dem på Tradera, loppisar och olika porslinsbutiker som säljer gammalt porslin. idag hämtade jag ut ett paket på posten, det är alltid lite lycka när min samling blir en eller två tallrikar större. Åh så tjusiga de är tycker jag!!

Nu ska jag äta falukorvsmacka och ta hand om min tvätt. Jippie.

Inga kommentarer: