2011-11-13

steg 2

Är hemma igen efter fem hela g a l e t intensiva friskisutbildningsdagar. Vi har tränat hela tiden och har vi inte tränat så har vi ätit och har vi inte ätit så har vi haft teori där vi gått igenom grejer som vi tränat på sen. Och vilken kick det var att stå i mitten och leda. Om än bara en låt. Tänk då hur galet mycket kick man känner efter ett helt pass då.

Ska försöka sätta ihop ett pass nu som jag ska bli diplomerad på sedan. En prövning i sig, att bara sätta ihop det alltså. Jag har alltid tänkt att det är väl inte så svårt, det är väl bara att ta ett par låtar och några passande rörelser och sen är det klart. Men så är det inte, allt är sjukt genomtänkt och det ska stämma i pulser och takter och övningar och... ja allt!! Så det blir spännande att se hur det blir :-)

Nu ska jag vila ett par dagar i alla fall, ingen träning. Min kropp är så vansinnigt trött, idag när vi gjorde sista tröninegn orkade jag inte lyfta benen så högt jag borde eller sträcka ut armarna så mycket som man ska. 4-6 timmars träning av olika slag per dag tar ut sin rätt. Helt klart. MEN så kul allting varit. Så mycket energi!!

Och om någon har någon riktigt bra låt på lager, så säg gärna till. Allt är välkommet. Mitt intresse för musik är så begränsat så tar tacksamt emot alla förslag och hjälp på detta område man kan få :-)

1 kommentar:

Hanna sa...

Åh, vad du är duktig!!!...och hurtig ;) Saknade dig på farsdag/födelsedags-middagen igår! Kram <3