2011-12-07

skeppohoj

Imorse när jag vaknade kände jag på mig att "tåget går inte idag!!" men när jag kollade Västtrafiks hemsida stod de inget. Så jag knallade iväg till tågstationen. Där var knappt en kotte och än mindre något tåg. Så det blev till att kasta sig i bilen och åka ner till Göteborg på det sättet istället. Vi skulle nämligen ha ledarskapstenta idag och det var inte läge för att komma försent.

Tentan tog en timme och sen åkte jag hem igen. Nu har vi ett stort arbete och en till tenta innan julledigheten fredag nästa vecka. Ganska o-yeyy. Så egentligen borde jag fortsätta plugga idag men det är något visst med tentadagar, man kan liksom unna sig att inte plugga fastän man borde. Som för att berömma sig själv för att man gjort en del i alla fall.

Så jag har ägnat dagen åt att städa min lägenhet, den såg ut som sju svåra år. Nu ser den snarare ut som sju ganska bra år. Fint som snus. Strax är det träning, jag övar på mitt pass så mina benhinnor får stryk. Och den 4:e januari ska jag diplomeras. Oh-oh.

Inga kommentarer: