2012-03-16

Big Boobs

Jag har kommit på vad jag borde jobba med. En bh-butik. För storbystade. Det skulle finnas roliga bh-ar, inte enbart funktionella utan bh-ar som följde modet som för alla andra OCH var funktionella. Sen skulle de inte vara svindyrt heller som de är i alla nuvarande butiker av dehär slaget. Och jag skulle sälja massor roliga bikinis och sportbh-ar också. Butiken skulle heta Big Boobs och självklart skulle O-na vara två bröst.

Jag är lite upprörd över att man inte kan hitta en vanlig bh på Lindex för 99 spänn. Den modell jag använder kostar 700 spänn!! 700!! Och ändå riskerar man att det inte sitter där de ska utan far ut all världens väg. Det är inte rättvist. Sägs det inte att de mest framgångsrika idéerna kommer ur missnöjdsamhet. Eller nåt sånt. De lät bra i alla fall. Big Boobs. Kom ihåg var ni hörde det först...

Inga kommentarer: