2012-03-18

Läget under kontroll

Den här söndagen har varit bra och för en gångs skull har jag ingen söndagsångest. Sådan där då precis allt man kan oroa sig för gör sig påmint. Har fått gjort så mycket idag, både bröllopsplanering och umgänge med härliga människor och kanske är det denna effektivitet som gör att jag känner mig lugn. Snart ska jag sova, i veckan som kommer ska jag göra klart början på exarbetet. Vad mer som väntar vet jag inte. Jag kanske ska njuta med gott samvete av att jag har läget under kontroll..?

Bilden nedan har egentligen ingenting med texten ovan att göra. Mer än att det är dagens enda foto jag tagit. Mest för att jag skulle sms:a MullsjöAnna och visa att det var vår idag och att jag invigde den t-shirt vi köpte likadana av sist vi var på Ullared :)

Inga kommentarer: