2012-03-07

På plussidan idag har vi...

.. att dagens tenta nog gick vägen. Det känns så i alla fall och det borde ju båda gott. Gott är också att detta var den här utbildningens sista tenta. Vad framtiden har att utvisa och om det blir några fler tentor i livet får vi se, men på just butiksledarutbildningen är det klart. Nu väntar bara exjobb och praktik. Heja heja.

Om en stund ska jag till doktorn. Hon ska inspektera min mage. Grundligt har sjuksköterskan lovat. Så det hoppas jag på. Jag ska tigga medicin för munsår också så att de blir väck och att ingen risk finns att de dyker upp på bröllopet. Det är min största skräck just nu, att jag står där i tjusig klänning och klackar men med ett fett munsår. Då avlider jag. Seriöst, jag vet inte vad jag hittar på då. Burka?!

Inga kommentarer: