2012-03-08

Tomrum, film och mjölksyra

Istället för att sitta med näsan i böckerna idag har jag försökt göra ingenting. Det var märkligt! Det har uppstått ett stort "jaha och nu då?" efter gårdagens tenta. Som ett stort tomrum näst intill... Så idag har jag underhållet mig med att titta på film och virka. Bl.a såg jag Burlesque. Cher och Christina Aguilera spelade i den. Den var svängig och helt okej. Eftersom jag inte är någon filmmänniska blir mitt utlåtande inte bättre än så.

Enda tiden jag hade att passa var ikväll när jag skulle ha pass, och jösses vad jobbigt det var idag!! Att vila sig i form till ett pass, när man inte ens är sjuk, hjälper inte. Det blir snarare värre. Efter halva passet var jag så trött att jag inte visste hur jag skulle orka. Som om det var mjölksyra i hela kroppen. Väldigt ofestligt. Och ingen var nog gladare, och rödare, än jag när det var klart :)

Inga kommentarer: