2012-09-13

Ett-fördriva-tiden-tips

Idag börjar jag jobba vid två. Att jobba eftermiddag kan vara det mest meningslösa som finns, det är ganska svårt att få gjort något vettigt innan jag åker och väl på jobbet känns det alltid trögt att komma igång. Fast att jobba 10-20 är nog ännu värre för då hinner man INGENTING varken efter eller innan.

Nåväl, jag har hunnit träna i alla fall, det är väl dagens grej vilket resulterat i enorm hunger så nu kommer jag gå runt och gnälla likt en svältande gnu fastän jag äter allt jag kommer över.

Ett tips också, säga vad man vill om Blondinbella men kreativ är hon åtminstone. Jag läser hennes blogg mer eller mindre, ibland blir jag otroligt provocerad och tänker att nu ska jag inte läsa mer medan jag nästa stund tycker att så himla pjåkig är hon nog inte ändå. Kollade på en av hennes föreläsningar idag, det finns en länk på hennes blogg, och hon är smart. Sjukt kreativ och duktig på de hon gör - och när jag blir sådär provocerad är det en del av hennes affärsidé. Inte dumt alls. Jag kände mig faktiskt inspirerad efteråt, inte till att bli världens entreprenör och tjäna multum men till att saker och ting är inte alltid omöjligt. Så ett tips om ni har mycket tid och dåligt med saker att göra, kolla klippet på hennes blogg.

Tjipp å hej

Inga kommentarer: