2012-09-08

En bra mycket snofsigare bil

Jag tror jag måste bestämma mig för ett ordentligt tema till den här bloggen, annars skriver jag bara när jag antingen råkat ta en bild under dagen eller när det hänt något extraordinärt. Vad vill ni som faktiskt läser helst läsa om? Ni som bor långt bort och ni som bor nära? Er som jag känner och er som jag inte känner? Vad är mest intressant. Kom gärna med relevanta förslag för annars lägger jag nog bara ner tillslut eftersom det blir för oorganiserat. Det är synd att jag inte har något ordentligt intresse men det har alltid varit så med mig, jag gillar olika grejer i olika perioder men aldrig så mycket att jag lär mig allt om ett ämne eller ägnar mig åt det hela tiden. Jag kan inte ens allt om schlager vilket man stundtals kanske kan tro... Vad vet jag. Jag gillar ju dock att skriva men det hjälper inte riktigt hela vägen om man inte har något att skriva om.

Men som sagt, förslag mottages gärna. Tills dess blir det ett inlägg i kategorin bilder jag tagit idag.

Vi har vaxat, tvättat och städat bilarna. Min blev väldigt tjusig, men det är ganska lätt ordnat. En tvätt gör liksom under för den bara. Jonas fick köra tröska också. Eller åka med i alla fall. När vi träffades berättade han att när han var liten ville han bli en sådan som körde tröska, alltså bonde, när han blev stor. Nu vart det väl inte så men han gifte sig ju med en bonntös så tröska blev det kört ändå. Och här kommer så dedär bilderna...

Inga kommentarer: